דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לסוחרי מטח 

מאת    [ 27/04/2008 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 1869 פעמים ]

כל הסוחרים מנתחים את השוק בצורות שונות, חלק מעדיפים לנתח את השוק במה שנקרא הצד ה"פונדמנטלי", אלו מתייחסים בעיקר לשערי הריביות של המדינות, למצב הכלכלי הכללי של מדינות מסויימות, אחוזי האבטלה, מאזן מסחרי, מצב הנדל"ן והשקעות כאלו ואחרות במדינות שונות. אחרים מעדיפים ניתוח טכני, אלו משתמשים בגרפים, נרות יפניים, סרגל פיבונאצ'י ועוד.

חשוב להבין ולאחר מכן גם לזכור שהשוק תלוי בשני היבטים אלו ולכן חשוב לסוחרים במט"ח להתייחס לשני היבטים אלו כאחד ולא להתסמך רק על אחד מהם גם אם הניסיון עד כה לימד אתכם להתסמך רק על סוג אחד ומסויים של ניתוח.

שיטות מסחר

לסוחרים רבים בפורקס אין את הזמן או את ההכשרה המתאימה על מנת לנתח את השוק מהצד הפונדמנטלי ומהצד הטכני כאחד ולכן אלו פונים לשיטות מסחר רובוטיות. שיטות אלו בדרך כלל פותחו ע"י סוחרים מצליחים אשר כבר מצאו את ה"נוסחה המנצחת" והצליחו לארוז אותה לתוך חבילה מנצחת. עבור סוחרים אלו, בחירה נכונה של שיטה כזו עלולה לחסוך מהם הפסדים מיותרים וכואבים.

דרך פשוטה ומומלצת לבדוק את שיטת המסחר היא לפתוח חשבון דמו עם אחד הברוקרים למט"ח ולהשקיע כסף וירטואלי ללא סיכונים מיותרים. עם הזמן, תבינו בעצמכם האם השיטה הספציפית מתאימה וטובה עבורכם. ברגע שתמצאו שיטה אשר מתאימה לכם בדיוק, בעזרת הדמו תוכלו גם להבין מהם הרווחים להם אתם יכולים לשאוף ומהר מאד להבין מהו הפוטנציאל של השיטה הספציפית. חשוב לזכור, גם אם מצאתם פוטנציאל אדיר בשיטה בה אתם סוחרים בחשבון הדמו, יש לקחת את הדברים בעירבון מוגבל, קל מאד להיסחף ולהתחיל לבנות תוכניות כאילו מדובר היה בחשבון אמיתי. ההבדל בין חשבון הדמו לחשבון האמיתי הוא משמעותי מאד ומרבית הסיכויים הם שהמסחר הבא שלכם בחשבון אמיתי יסתיים בתוצאה שונה במקצת מהניסיון הקודם שלכם עם חשבון הדמו. בנוסף לכך, חשוב לקחת בחשבון את הזמן שתוכלו להשקיע במסחר היומי שלכם, בדרך כלל המשפחה והלחץ בעבודה לא תורמים במיוחד למסחר סבלני ומוצלח לאורך זמן.

ניהול הון אישי

כמו בכל עסק, ניהול חכם של ההון הינו חשוב ביותר גם במסחר במט"ח. ניהול ההון קודם כל כולל הגדרת גבולות ברורים לכל יום מסחר ולא פחות מכך, התייחסות רצינית למינוף. המינוף יכול לעשות דברים נהדרים עבור הסוחרים במט"ח אך מצד שני הוא גם יכול לזרז ולקרב אותנו לסיום הקריירה מהר מהצפוי. ניהול לא נכון ולא מסודר של ההון יכול להוביל להפסדים משמעותיים בפרקי זמן קצרים במיוחד.

פורקס פרוז - פורטל למסחר במט"ח http://www.forexpros.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב